Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου 2010

Πόθεν αίσχος.

Τι είναι αυτό που γίνεται με τις δηλώσεις των βουλευτών!
Όσοι συμμετέχουν σε εταιρίες, δεν μας λένε σε ποιες για να τις γνωρίσουμε κι εμείς καλύτερα.
Όσοι έχουν σπίτια δεν γνωρίζουμε εάν τα νοικιάζουν !!! Παράδειγμα ο Καρατζαφέρης που δηλώνει 21 ακίνητα, αλλά το εισόδημά του ισούται με τον βουλευτικό του μισθό. Που είναι τα υπόλοιπα χρήματα; Ίσως λόγω κρίσης να τα έχει ανοίκιαστα...
Γενικά βέβαια δεν μπορούμε να πούμε και πολλά πράγματα γι αυτό που ανακοινώθηκε.
Συνεπώς θα πρέπει να είμαστε όλοι ευχαριστημένοι και να μην ξανασκεφτούμε ποτέ(ς) ότι οι λειτουργοί του έθνους έχουν υπόγειες δοσοληψίες.
Κύριοι εάν θέλετε να είστε σοβαροί, θα τηρούσατε το πόθεν και όχι μόνο το έσχες.
Αυτά αλλού.
Υπογραμμίζω ότι μόνο οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ ανακοίνωσαν από μόνοι τους το πόθεν των εισοδημάτων τους. Όχι ότι είχαμε και αμφιβολίες. Για τους άλλους χτυπάει η καμπάνα.
Εγώ εάν ήμουν υπουργός θα απαιτούσα να γνωρίζουν όλοι. Όχι να κρύβομαι πίσω από έναν νόμο, που παρεμπιπτόντως έφτιαξα εγώ και που δεν με αναγκάζει να δηλώνω το πόθεν των εισοδημάτων μου.
Θα μου πείτε αυτό είναι σταγόνα στον ωκεανό.
Ε, τι να κάνουμε!
Σταγόνα σταγόνα, μπορεί σε καμία χιλιετία να γεμίσει το ποτήρι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάζετε, κρίνετε, συμμετέχετε

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δημοφιλείς αναρτήσεις