Τι σας έλεγα για την Διαμαντοπούλου και τον νέο νόμο για την Εκπαίδευση;
Το βάρος το δίνει στον νέο Οργανισμό Εθνικού Πλαισίου Πιστοποίησης Προσόντων.
Οι νεολαίοι να προσέξουν. Από 'δω και στο εξής τα πτυχία θα είναι πολλών ταχυτήτων. Θα κατατάσσονται ανάλογα τα κριτήρια του εν λόγω οργανισμού. Συνεπώς το να σπουδάσεις π.χ. Οικονομικά δεν θα λέει τίποτα, εάν το πτυχίο σου δεν είναι από σχολή "υψηλής βαθμολογίας".
Και όλα αυτά χωρίς να θεσμοθετήσουν για τις υποδομές, την χρηματοδότηση, την έρευνα κλπ.
Και ο θεός βοηθός. Κρίμα!
3 σχόλια:
Και άν - λέω αν - το σύστημα Πιστοποίησης είναι άρτιο και αξιοκρατικό τότε που είναι το πρόβλημα?
@manos
το πρόβλημα είναι οι πολλές ταχύτητες στα πτυχία. Εάν ισχύσει αυτό, τότε θα πρέπει να έχουμε αξιολόγηση και στον βαθμό με τον οποίο παίρνει κάποιος το πτυχίο του!!!
Ο βαθμός είναι ένα σύστημα αξιολόγησης από μόνο του.Οι πολλές ταχύτητες στα πτυχία δεν με ενοχλούν εάν αντιστοιχούν σε πολλών ταχυτήτων εκπαίδευση και κατάρτιση.Η πρόσβαση σε αυτό το σύστημα είναι ένα θέμα.
Δημοσίευση σχολίου
Σχολιάζετε, κρίνετε, συμμετέχετε