Σάββατο 10 Ιανουαρίου 2015

Μικρό βιογραφικό :)



Γεννήθηκα το 1965, στην περιοχή Φιλοππάπου, στην Αθήνα.
Από το 2001 ζω στον Γέρακα.
Οργανώθηκα στην ΕΚΟΝ Ρήγας Φεραίος τον Σεπτέμβριο του 1981 και συμμετείχα σε όλες τις διεργασίες μετεξέλιξής του, έως και το συνέδριο της Ε.ΑΡ.
Την περίοδο 1983-1986 δραστηριοποιήθηκα στον ΔΑ-ΔΕ και το Φοιτητικό/Σπουδαστικό κίνημα.
Από το 2011 συντονίζω την δράση μου και συμμετέχω στην Δημοκρατική Αριστερά Παλλήνης/Γέρακα.
Έχω σπουδάσει Διοίκηση Επιχειρήσεων και από το 1982 εργάζομαι συνεχώς.
Από το 1988 έως σήμερα, δραστηριοποιούμαι στον χώρο της Επικοινωνίας και της Διαφήμισης.
Έχω διατελέσει Media Director, Γενικός Διευθυντής και  Διευθύνων Σύμβουλος Εταιριών Επικοινωνίας και συνεχίζω ως στέλεχος του μεγαλύτερου ομίλου επικοινωνίας, της  TEMPO OMD Hellas για την οποία εργάζομαι τα τελευταία 20 χρόνια.
Από το 2009 διατηρώ (με διακοπές...) το παρών blog. Είχα πολλά να πω!
Από το 2006 "γρατσουνάω δίσκους" σε ραδιοφωνικούς σταθμούς. Πρώτα στον OASIS, μετά στον ΑΝΤ1, τον VIMA FM και από το 2010 διατηρώ εβδομαδιαία εκπομπή στον REAL FM (ευτυχώς γιατί χωρίς μουσική θα μαράζωνα).
Συγγράφω κατά καιρούς σε sites και από την έναρξη λειτουργίας του, τακτικά στην Huffington Post Greece

Ως πυξίδα μου όμως έχω το Αριστερό Κοινωνικό πρόσημο και την προστασία των ασθενέστερων.

Πιστεύω στην σταθερότητα, στις μεταρρυθμίσεις προς όφελος των πολιτών και λειτουργώ καθημερινά με γνώμονα την κοινωνική δικαιοσύνη και την ειλικρίνεια.

Οδηγοί στην πορεία μου, είναι η προσήλωση στους στόχους, η μεθοδικότητα στην επίτευξη του αποτελέσματος και η άμεση προσαρμογή στα νέα δεδομένα
Με την πολιτική δεν έχω μπλέξει ακόμη, αλλά η αγανάκτηση για τεκταινόμενα και το εύρος της διαφθοράς, μου επέβαλαν-σχεδόν ως καθήκον-να εμπλακώ ενεργά.
Θα τα καταφέρουμε εάν υπάρξει Πολιτική Αλλαγή, με ανανέωση του πολιτικού προσωπικού και της υφιστάμενης νοοτροπίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάζετε, κρίνετε, συμμετέχετε

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δημοφιλείς αναρτήσεις