Εδώ και μερικούς μήνες έχει ενεργοποιηθεί το ΕΚεΠιΣ (http://www.ekepis.gr), το Εθνικό Κέντρο Πιστοποίησης που σκοπό έχει να βάλει σε "τάξη" το σύστημα Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, Σχολών αλλά και Στελεχών, Καθηγητών και άλλων ενδιαφερομένων. Θα αξιολογεί δηλαδή σε βαθμίδες το έργο που παράγεται από Σχολές, Επιχειρήσεις ή Στελέχη, προκειμένου να γνωρίζουμε σε ποιο επίπεδο βρίσκεται ο καθένας συγκριτικά με τους υπόλοιπους.
Τι θα επιτύχει το Υπουργείο με αυτή την φαινομενικά σωστή κίνηση.
Το πρόβλημα των Κολλεγίων, Ιδιωτικών Σχολών, Πανεπιστημίων κλπ είναι ότι βάσει το νόμου όλοι δίνουν πτυχία που θα πρέπει να αναγνωρίζονται ως ισότιμα από το Ελληνικό Κράτος. Εάν δηλαδή κάποιος σπουδάσει σε ένα Κολλέγιο που συνεργάζεται με οποιοδήποτε Πανεπιστήμιο του εξωτερικού, το πτυχίου που εκδίδει θα πρέπει να αναγνωρίζεται ως ισότιμο των Ελληνικών Πανεπιστημίων. Όσο και εάν το έχουν, έως τώρα, καλύψει/κρύψει το θέμα είναι ότι ο νόμος υφίσταται.
Δεδομένης της φυσιολογικής και δικαιολογημένης αντίστασης του Πανεπιστημιακού χώρου, το Υπουργείο ανακάλυψε έναν εύσχημο τρόπο να διαβαθμίσει τα πτυχία όλων. Έτσι εντάσσοντάς σε ένα σύστημα αναγκαστικής αξιολόγησης όλους τους εκπαιδευτικούς φορείς και στελέχη, θα επιβάλλει την θεσμοθετημένη ίδρυση Ιδιωτικών Πανεπιστήμιων, που θα είναι ισότιμα με τα Ελληνικά, παραβλέποντας την τραγική κατάσταση που βρίσκεται συνολικά το σύστημα Παιδείας στην χώρα.
Όπως γνωρίζεται σε όλες τις χώρες τις Ευρωπαϊκής Ένωσης δεν υπάρχει ουσιαστικά διαχωρισμός σε Ιδιωτικά ή μη, αλλά σε καλύτερα και χειρότερα Πανεπιστήμια.
Το Υπουργείο με την κίνηση αυτή σπρώχνει για μια ακόμη φορά, το εκρηκτικό αυτό θέμα, κάτω από χαλί χωρίς να πάρει ουσιαστικά αποφάσεις για το μέλλον μας.
Αυτή η έλλειψη οράματος και σίγουρα θάρρους και θέλησης μας οδηγεί σε πολύ χειρότερες ημέρες για την Παιδεία στην χώρα μας.
Αντί να θεσμοθετήσει την Αυτονομία των Πανεπιστημίων, την ίδρυση Ερευνητικών Κέντρων, την εκπαίδευση του προσωπικού, την απαλλαγή από οικογενιοκρατίες και συντεχνίες και φυσικά τον Δημόσιο δωρεάν ρόλο τους, αποφασίζει να συνεχίσει να κάνει τα στραβά μάτια και να αξιολογεί την αρρωστημένη και κακοστημένη κατάσταση.
Τα δάκρυα δεν πείθουν κανέναν.
Ο ρόλος της Υπουργού είναι για να συγκλίνει τις απόψεις και να αποφασίζει με γνώμονα το καλό για την χώρα και όχι για το κόμμα ή την θέση της.
Υ.Γ. Έρχεται και χειμώνας. Θα δούμε ...
Ψάχνω γρήγορα
- Πολιτική (198)
- Κοινωνία (147)
- #greekrevolution (68)
- Δημοκρατία (28)
- Οικονομία (26)
- Ελλάδα (24)
- Αθλητικά (21)
- Αριστερά (20)
- Εκλογές 2012 (20)
- Εκλογές (16)
- Εξωτερική Πολιτική (16)
- Ευρωπαϊκή Ένωση (15)
- Γελοιότητες (14)
- Διαφήμιση (8)
- Παγκοσμιοποίηση (7)
- ΜΜΕ (6)
- Μουσική (6)
- Εκπαίδευση (5)
- Επιχειρήσεις (5)
- Βία (3)
- Μεταναστευτικό (3)
- Κυπριακό (2)
Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου 2010
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Ο Σαμαράς διέγραψε εχθές, τον Σκυλακάκη. Ο οποίος κατά την γνώμη μου ήταν ιδιαίτερα προσεκτικός σε ότι είπε. Γιατί λοιπόν τον έδιωξε από το...
-
" Βρισκόμαστε σε πόλεμο" Γι αυτό τα super martkets θα κλείσουν και θα αρχίσει το δελτίο τροφίμων. Οι Τράπεζες κρατικοποιούνται όλ...
-
Δέκα ημέρες αποχής. Ζεστάθηκα και λίγο, οπότε .... Κάθε μέρα, βέβαια, γίνονται πολλά και διάφορα. Τα περισσότερα δεν επιδέχονται κριτικής ...
-
Τίποτα δεν πάει χαμένο। 'Οτι κάνουμε, ότι συμβαίνει, ότι μας συμβαίνει, είναι αποτέλεσμα της "μυστικής συνωμοσίας" του σύμπαν...
-
Προσέξατε την Κυριακή ποιοι έπαιζαν στους αγώνες ποδοσφαίρου; Το 80% ήταν ξένοι. Τόσο ξένοι που ακόμη και ένας ποδοσφαιρόφιλους έχει πρόβλη...
-
Τι είναι αυτό που γίνεται με τις δηλώσεις των βουλευτών! Όσοι συμμετέχουν σε εταιρίες, δεν μας λένε σε ποιες για να τις γνωρίσουμε κι εμείς...
-
Παρατηρώ εδώ και αρκετές ημέρες, τα "ρεπορτάζ" των ΜΜΕ για τα ΜΜΕ. Τα περισσότερα μιλούν για τα ανυπέρβλητα οικονομικά προβλήματα...
-
Tο δίλημμα των εκλογών είναι μόνο ένα. Με ποιον θα κυβερνήσει ο ΣΥΡΙΖΑ; Με τον κ. Πάνο Καμμένο που ηγείται ενός κόμματος εθνικιστικού, ...
-
Άρχισαν τα όργανα. Εκατέρωθεν. Οι διοικούντες, αποφάσισαν επικοινωνιακή επίθεση. Αρχικά ρίχνουμε τον Ολυμπιακό Βόλου και την Καβάλα στ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχολιάζετε, κρίνετε, συμμετέχετε