Πέμπτη 23 Σεπτεμβρίου 2010

Παθολογικός Κομματισμός

Ο Σαμαράς διέγραψε εχθές, τον Σκυλακάκη. Ο οποίος κατά την γνώμη μου ήταν ιδιαίτερα προσεκτικός σε ότι είπε.
Γιατί λοιπόν τον έδιωξε από το κόμμα. Τα πράγματα είναι απλά.
Έπρεπε να κλείσει το θέμα που υπέβοσκε με την Μπακογιάννη. Αφού λοιπόν ο Σκυλακάκης ήταν ο εξ "απορρήτων" της (εδώ και πάρα πολλά χρόνια), έπρεπε να βρεθεί τρόπος να φύγει κι αυτός.
Εμένα μου μοιάζει σαν μαφιόζικο χτύπημα. Μου έκανες ένα κακό κυρία μου; Θα σε προειδοποιήσω μέσω του στενού περιβάλλοντός σου (σαν να λέμε θα απειλήσω τα παιδιά σου)
Ο ανώριμος "αρχηγός" της ΝΔ, συνεχίζει την παράδοση της κομματοκρατίας, η οποία δεν εννοεί να καταλάβει ότι εάν δεν αφήσει τις απόψεις να διακινούνται και να ζυμώνονται, θα σταματήσει να έχει λόγo ύπαρξης.
Τα κόμματα βρίσκονται σε πορεία απαξίωσης για ακριβώς αυτόν τον λόγο.
Κανένα στέλεχος ή ακόμα και βουλευτής δεν λέει κάτι άλλο από αυτό που ο Πρόεδρος θέλει.
Όποιος το κάνει βρίσκεται έξω από το μαντρί.
Η Δημοκρατία όμως χρειάζεται ανήσυχους πολιτικούς που μπορούν να συγκρούονται και μέσα και έξω από το κόμματά τους. Γι αυτό τους ψηφίζουμε. Ειδάλλως να γίνονται εκλογές με την λίστα που θα αποφασίσει ο Πρόεδρος (μάλλον μας έρχεται και αυτό...)
Το καινούργιο, δεν έρχεται κύριε Σαμαρά, με τέτοιες τακτικές. Το παλαιό μόνο αναπαράγεται.
Προσέξτε, διότι τα λάθη που κάνατε στα παρελθόν είναι κακός σύμβουλος για το μέλλον.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάζετε, κρίνετε, συμμετέχετε

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Δημοφιλείς αναρτήσεις