Τα περισσότερα μιλούν για τα ανυπέρβλητα οικονομικά προβλήματα των υπολοίπων!
Η νέα επιχειρηματολογία βασίζεται στην κατακόρυφη πτώση της διαφήμισης.
Τον Οκτώβριο η διαφημιστική δαπάνη έπεσε περίπου 30%. Τον Νοέμβριο το ίδιο. Τον Δεκέμβριο θα δούμε.
Αυτό όμως δεν μπορεί να αποτελεί σοβαρή επιχειρηματολογία.
Αρκετά από τα ΜΜΕ έχουν εδώ και χρόνια διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στον πολιτικό σκηνικό. Έχουν εισπράξει δε, αρκετά εκατομμύρια Ευρώ Δημόσια διαφήμισης.
Η οργάνωσή τους ήταν ΄"πλούσια" και κυρίως την αποτελούσαν στρατιές δημοσιογράφων και όχι απλών στελεχών. Άλλωστε δεν μπορείς να συμμετέχεις στο πολιτικό γίγνεσθαι με υπαλλήλους ή μεσαία στελέχη που δεν έχουν ερείσματα στις πολιτικές ηγεσίες.
Τώρα αντί να θέσουν επί τάπητος το πρόβλημα που έχει προκύψει με την συμμετοχή τους, να λειτουργήσουν δηλαδή με πολύ πολύ χαμηλότερα έξοδα και κόστος και να συνεννοηθούν, ρίχνουν τα βάρη στους εργαζόμενούς τους.
Αυτοί υποτίθεται ότι είναι το βάρος.
Άρχισε και πάλι ο συμφεροντολικός κύκλος, της μεγέθυνσης του προβλήματος των άλλων και όχι του δικού τους.
Εάν, λέω εάν, ήταν σοβαρές επιχειρήσεις που λειτουργούσαν με τους κανόνες της αγοράς δεν θα αντιμετώπιζαν τα εν λόγω προβλήματα.Στην χώρα μας υπάρχουν περίπου 2500 επιχειρήσεις ΜΜΕ, που πολλές από αυτές (π.χ. ραδιόφωνα και εφημερίδες επαρχίας) λειτουργούσαν μέσα σε σουβλατζίδικα ή εξέδιδαν τις εκδόσεις τους όταν εξασφάλιζαν κάποια κρατική διαφήμιση.
Άλλα πάλι λειτουργούσαν με ζημιές, αφού η κύρια επιχείρηση ήταν προμήθειες κρατικών υπηρεσιών σε όλους του νομούς της χώρας, κατασκευές κλπ. κλπ.
Τώρα δεν υπάρχουν χρήματα και άρχισαν να φωνάζουν!
Όλα αυτά όμως έγιναν και γίνονται με την ανοχή ή καλύτερα με την υποστήριξη πολιτικών ταγών που χρησιμοποιούν τα εν λόγω ΜΜΕ για την διατήρηση της επιρροής τους στις τοπικές κοινωνίες.
Έχει ο καιρός γυρίσματα!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σχολιάζετε, κρίνετε, συμμετέχετε